Review: Big shampoo

Lush is als een walhalla. Je stapt de winkel binnen en weet niet waar je allemaal naar moet kijken. Ik voel me net een klein kind in een snoepwinkel; zoveel lekkers!
Ongeveer anderhalf jaar geleden maakte ik kennis met Lush en ik was opslag verliefd. Big was daarbij ook de eerste shampoo die ik kocht.

Als je het potje opent, lijkt het net op griesmeelpudding. Big shampoo is voornamelijk gemaakt van zeezout, zeewier en kokosolie. Deze ingredienten zorgen ervoor dat je haar heel zacht aanvoelt.
Na het wassen zul je ook merken dat je haar luchtiger aanvoelt. Hierdoor krijg je ook meer volume in je haar. Klinkt perfect, toch?

Big shampoo

De geur is voor mij moeilijk te omschrijven. het ruikt een beetje kokos/citrus achtig. Een hele aangename geur. je gebruikt de shampoo door een kleine hoeveelheid uit het potje te pakken en over je haar te verdelen.

Nieuwsgierig geworden? Je kunt Big kopen in de lush winkel of online.

Product:8
Geur:9
Gebruiksgemak:8
Verpakking:8
Prijs:7

Eindresultaat: 8

02/01/2010. Tags: , , , . Haircare.

5 Comments

  1. Annigje replied:

    Dat klinkt goed! Ik kan wel wat volume gebruiken vind ik zelf. 😉

  2. Deb replied:

    Hmmm de geur lijkt me heerlijk. Ik ben dol op cocos!

  3. Une Mademoiselle AKA Martine replied:

    Hmm, lijkt me echt een geweldig palette!

    Kus Kus Martine

  4. Tessa BD replied:

    ik vind hem naar mojitto’s ruiken :d

  5. madambeauty replied:

    Haha, dat heb ik er zelf niet uit kunnen halen 🙂

Leave a Reply

Trackback URI

