Verslag Primark

Zaterdag was het zo ver, ik ging naar de Primark.Β  Vele berichten over de winkel hadden mij nieuwsgierig gemaakt, dus op naar Rotterdam!

Het britse budgetketen is sinds het in Rotterdam gevestigd is, booming business. Je vind er kleding, schoenen, accessoires en huisartikelen. En dat alles voor een kleine prijs.

De Primark is erg makkelijk te vinden vanaf station Alexander. Je loopt door het overdekte winkelcentrum en vind buiten aan de linkerkant de Primark.

Toen ik eenmaal binnen was, schrok ik een beetje van de drukte. Jemig, ik had nog nooit zoveel mensen in een winkel gezien. Het leek een beetje op de beelden die je op tv ziet van de drie dwaze dagen in de Bijenkorf. Daarom is het slim om vroeg te gaan, dan ben je er voor de grote drukte. Het was enorm moeilijk om rond te lopen omdat er zoveel mensen binnen waren, wat niet echt prettig is. Het was wel een grappig gezicht om vijf mensen met elk twee mandjes door de winkel te zien rennen om alles weg te grissen. Γ‰cht ongelovelijk.

Ik sprak met een medewerkster en het is daar dus elke dag druk. Als je niet tegen drukte kunt, is dit waarschijnlijk geen winkel voor jou.
Toch wilde ik het meegemaakt hebben, die drukte.

Door de drukte heb ik niet veel kunnen rondlopen . Ik werd door de drukte een beetje benauwd. Je moet dus wel tegen de drukte kunnen!
Toch heb ik redelijk kunnen slagen. Ik heb lekkere badstoffen sokken gekocht, 2 pyjamabroeken en een tas. In totaal was ik daarvoor 18 euro kwijt. Ik weet niet hoe de kwaliteit is, maar goed je betaald er een schijntje voor.

Samengevat vond ik het een leuke winkel, maar je moet er van houden. Hou je niet van drukte dan is dit niet de winkel voor jou. Ikzelf hou er van om in alle rust te kunnen winkelen, dus ik denk niet dat ik de Primark weer snel zal bezoeken.

Oja, ik kan helaas geen foto’svan mijn aankopen maken omdat mijn fotocamera kapot is. Ik zoek nog een nieuwe. Heb jij een tip? Laat het me weten!
Liefs,

Karin

04/01/2010. Tags: , , , . Fashion.

10 Comments

  1. Mieke replied:

    Ik ben er 1 keer geweest, dat was in Londen met de werkweek, en tjees wat was het daar druk zeg!!

  2. Beautyblush replied:

    Primark heeft zulke leuke dingen!

    Ik ben alleen niet zo te spreken over de normale kleding en de rest juist weer wel. Zoals ondergoed enzo, helemaal top πŸ™‚

    Oh erg is dat he? Ik kan heeel slecht tegen drukte wordt er zo nerveus van brr! Woon jij in de buurt van Primark?

    Kelly.

    • madambeauty replied:

      Hee Kelly,

      Nee ik woon absoluut niet in de buurt van de Primark. In woon in de buurt van Nijmegen πŸ™‚
      Maar ik had zo’n goedkoop kaartje van de Kruidvat dus toen vond ik het wel te doen.
      Verder vond ik Rotterdam niet erg speciaal, alleen de M.A.C natuurlijk πŸ˜‰

  3. Une Mademoiselle AKA Martine replied:

    Ooeeh ik wil er ook een keer heen! Hoe laat gaat ie open, dan sta ik voor de deur πŸ˜› Ik kan wel tegen drukte, maar het is zo lastig shoppen als iedereen om je heen staat te dringen πŸ˜›

    Kus Kus Martine

    • madambeauty replied:

      Op maandag gaat ie om 11 uur open en de rest van de dagen om 9 uur. Veel plezier!:)

  4. Dhini replied:

    Toen wij in Rotterdam Alexanderium waren, wilde ik naar Primark maar we weten niet waar ligt die winkel..

    Weet je waar?

    • madambeauty replied:

      Je moet zodra je het station uitloopt naar het overdekte winkelcentrum gaan en daar de roltrap op.
      Daarna blijf je rechtdoor lopen en bij de Ici paris in de buurt ga je rechts. Dan neem je de eerstvolgende afslag rechts en daarna heb je een splitsing waar je rechts of links kan. Dan kun je zelf kiezen want je komt bij dezelfde uitgang, maar naar mijn idee is het korter als je rechts gaat. Dan loop je bij de uitgang naar buiten en links van het plein vind je de Primark
      Ze hebben daar ook erg leuke babykleertjes!!:D

      Hopelijk is mijn uitleg duidelijk, succes:)

      • Dhini replied:

        We gaan proberen te vinden als wij in Rotterdam alexanderium

  5. Deb replied:

    Eerlijk gezegd heb ik nog nooit van Primark gehoord…

  6. madambeauty replied:

    Succes Dhini πŸ˜‰

Leave a Reply

Trackback URI

