Review: Mac Blankety lipstick

Vandaag een review over MAC’s Blankety lipstick!

Ik heb deze lipstick al een tijdje geleden gekocht en in eerste instantie wist ik niet zo goed of ik dit wel zou dragen. Tot ik vorige week met mijn make up aan het ‘spelen’ was. Ik haalde Blankety tevoorschijn en ik was meteen verliefd.

Blankety is een nude roze/bruine kleur met een creme finish. Hij is fijn aan te brengen en geeft genoeg kleur af.

Als je Myth van MAC hebt geprobeerd, maar deze nude kleur je gezicht te bleek maakt, is Blankety een goede optie. In deze kleur zit iets meer warmte.

Ik ben erg blij met deze kleur. Je kunt hem gebruiken bij een nude look, maar ook bij een smoky eye look staat ie erg mooi.

Deze lipstick kun je kopen bij de MAC counters en kost 17,50.

Liefs,
Karin

05/01/2010. Tags: , , . Beauty.

5 Comments

  1. Une Mademoiselle AKA Martine replied:

    Mooi kleurtje hoor πŸ˜€ I like nude!
    Kus Kus Martine

  2. Annigje replied:

    Deze l/s staat ook op mijn wishlist. Ik vind hem erg mooi πŸ™‚ Mooie foto’s heb je ook gemaakt!

    • madambeauty replied:

      Hihi, stiekem een fototoestel van een vriendin gebruikt op school! Can you tell? :p

  3. Dhini replied:

    Ik denk te donker voor mij maar ik weet het niet zeker..
    Staat mooi bij je

  4. Tessa BD replied:

    als een van mijn nudes van mac op is (heb er al 2) ga ik deze zeker proberen :d love them

Leave a Reply

Trackback URI

