MAC in Lillyland collectie

Heerlijk vind ik deze collectie. Allemaal frisse kleurtjes waar je wel vrolijk van moet worden. Laten we snel een kijkje nemen..

De Pearlmatte Face Powder. Schattig hoe deze powder een bloemenprint hebben. Je kunt deze powder over je hele gezicht gebruiken, maar ook de kleurtjes apart. De roze als blush, de lichtgele als highlighter en de bruine kleurtjes als bronzer. Alles in een dus!

Deze Pearlmatte Eyeshadow heeft frisse kleurtjes. Dit is goed te dragen op een mooie lentedag. Wat verlang ik naar mooi weer, haha!

Lush & Bright, Preppy, Resort Life en Shift to pink lip Gelées.

Deze paintpots worden bij deze collectie opnieuw uitgebracht.

Steamy en Coconut Ice nagellak. Wederom leuke, frisse kleurtjes.

Technakohls Graphblack en Purple Dash

En nu gaan we over naar de blushes, mijn favoriete deel!

Florida Cremeblend blush

Optimistic Orange Cremeblend blush

Joie de Vivre Cremeblend blush

So Sweet, So Easy Cremeblend blush

Stiekem ben ik heel nieuwsgierig hoe deze blushes in gebruik zijn. De kleurtjes zien er alveel belovend uit. Daar zullen we binnenkort achterkomen!

Erg veel leuks in deze collectie en ik ben enorm benieuwd. Deze collectie is alleen in de Pro stores te verkrijgen en zal 13 februari in de winkels liggen.

Welke producten willen jullie uit deze collectie?

Bron: Temptalia

08/01/2010. Tags: . Uncategorized.

3 Comments

  1. Une Mademoiselle AKA Martine replied:

    Die oogschaduw en lip gelees vind ik prachtig!

    Kus Kus Martine

  2. madambeauty replied:

    Ja, leuke collectie he? 🙂

  3. Eline replied:

    Ik zou de lipgloss & de oogschaduw willen , love them!

Leave a Reply

Trackback URI

