MAC: Spring Colour Forcast collectie

In de Spring Colour Forecast collectie vind je vier verschillende kleurdelen. Hierin vind je lipglasses, lipsticks, oogschaduw, pigments, parfum, blushes en nagellakjes.

Deze grote collectie ziet er veelbelovend uit. Er zit zoveel leuks in dat ik het een beetje overweldigend vind. Ik kan haast niet kiezen!

Wat het meest mijn aandacht trekt, zijn de blushes. Ze hebben namelijk een leuke kleur overloop.

Natuurlijk ben ik ook erg benieuwd naar de rest van de collectie.  Zodra deze collectie in de winkels liggen, ga ik snel een kijkje nemen. Hier zullen we nog wel even op wachten, de collectie zal pas 6 maart in de winkels te koop zijn.

Kijk voor meer productfoto’s op: Lushiousbeauty.nl
Bron: Lushiousbeauty.nl & toomuchblush.blogspot.com

10/01/2010. Tags: , , . Beauty.

3 Comments

  1. Une Mademoiselle AKA Martine replied:

    Super leuk! Die blushes zien er idd erg mooi uit!
    Kus Kus Martine

  2. Chayenne replied:

    Inderdaad mooie kleuren!

  3. Eline replied:

    de collectie ziet er super uit!! Jammer dat het merk zoveel geld kost!

Leave a Reply

Trackback URI

